среда, 25 декабря 2013 г.

Почта рулит ))

Привіт!
Знову україномовний пост - коротко про обмін листівками на Зроби Сам(а) :)
Відправила свої листівки, мабуть, перша ))
А як чекала на ті, що до мене йшли! )) Трошки географію згадала - цікаво ж було, звідки летять листівочки.
Тепер маю власного домашнього оленя (хі-хі, так, заздріть!) та ще блискучу красу!





Дівчата, Іринка (сподіваюсь, вірно) та Анастасія  (нажаль, не змогла знайти :( ), дуже дякую вам! Надзвичайно приємно отримати ваші привітання!
До того ж до вітань мої обмінні подружки ще й подарунків мені надарили! Продовжую хвастатись:


 Дуже перепрошую за якість фото - "Наступило странное время года... Утром ночь, вечером ночь... А днем я работаю".

Ще раз дуже велике дякую за листівки, Яні - за ідею, организацію, можливість чекати дива ))

Ой! Забула ж - пост про пошту! Так от, враження дня - замовлені листи від дівчаток долетіли крізь пів-України за 4-5 днів, а звичайне відправлення по Кривому Рогу  чимчикувало 12 днів. Теж своєрідне диво, я вважаю...

Все, побігла шоколадкою від Насті пригощатися! ;)



UPD: А ще щастя - моя листівка дійшла аж до Оттави (хоча Диво-Укр-Пошта на чеку вибила Аттову - де та Австралія и де Канада...)! Ух! Обов'язково ще мінятимусь! )))
http://liliashandmade.blogspot.ca/2014/01/2-holiday-cards-exchange.html

UPD 2: Ураааа! И апельсинка не потерялась! ))) http://tabithaworkshop.blogspot.com/2014/01/blog-post_10.html Спасибо девочкам за обратную связь! ))

3 комментария:

  1. О, я бачу моя відкриточка уже прибула по призначенню, рада що сподобалася тобі. Рада знайомству:)

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Три роки підписувала себе "Іринка"....

      Удалить
    2. Так, Іринко, отримала! Дуже дякую ще раз! ) Ого який стаж - 3 роки...

      Удалить